Skip to content Skip to footer
Odpiralni čas : Po dogovoru
+386 (0)51 624 666
Kosarica 0 items - 0,00 € 0
0 items - 0,00 € 0

Splošni pogoji poslovanja:

Ponudnik:
Artemis FSH d.o.o.
Nova pot 113
1351 Brezovica pri Ljubljani
artemishuntingshop@gmail.com
www.artemishunting.si
ID za DDV.: SI 90979656
Matična št.: 8833451000
TRR: SI56 3000 0002 9035 240 – Sberbank
Registrirano pri okrožnem sodišču v Ljubljani
Osnovni kapital : 7.500,00 eur

Splošni pogoji

Splošni pogoji obravnavajo delovanje spletne trgovine na spletni strani www.artemishunting.si.
(v nadaljevanju spletna trgovina), pravice uporabnika spletne trgovine (v nadaljevanju kupec) ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem spletne trgovine. Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za elektronsko poslovanje.

Ponudnik storitev elektronskega poslovanja je podjetje Artemis FSH d.o.o., Nova pot 113, 1351 Brezovica pri Ljubljani (v nadaljevanju: ponudnik), ki tudi upravlja s spletno trgovino.

Splošni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem nakupu v spletni trgovini, ki poteka v slovenskem jeziku, 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu. Kupuje in naroča se lahko izdelke, ki so na voljo v seznamu izdelkov spletne trgovine. Vsi izdelki, navedeni na tej strani, so na voljo do odprodaje zalog. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo s statusom »Naročilo potrjeno«). Pred zaključkom nakupa z izbiro potrditvenega polja kupec potrjuje, da v celoti razume Splošne pogoje poslovanja in jih tudi sprejema. Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli spremenijo brez predhodne najave, zato ponudnik predlaga kupcu, da jih prebere ob vsakem nakupu.

Cene in ponudba 

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih (€) z vključenim DDV in veljajo za izdelke v spletni trgovini do spremembe. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Od trenutka sklenitve kupoprodajne pogodbe so vsi pogoji nakupa in cene artiklov fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Cene izdelkov ne vključujejo stroškov dostave, kateri se obračunajo med postopkom oddaje naročila v spletni trgovini in so navedeni v pregledu vsebine košarice. Cene v spletni trgovini so maloprodajne cene, priporočene s strani proizvajalca ali dobavitelja. Akcijske cene so cene posameznega artikla, v času akcije in veljajo samo v spletni trgovini. V primeru, da pride pri urejanju spletne trgovine pri opisu ali ceni artikla do napake si ponudnik pridružuje pravico do morebitnega odstopa od pogodbe. Ponudnik bo o tem obvestil kupca in se  potrudil kupcu zagotoviti dodatno možnost, ki bo zanj sprejemljiva.

Načini plačila

Spletna trgovina kupcem omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po povzetju na zahtevanem naslovu (z oddanim naročilom se kupec zavezuje, da bo po povzetju poravnal kupnino s poštnino in provizijo za prenos kupnine, ki jo zaračunava Pošta Slovenije)
  • Plačilo po predračunu (kupcu bo posredovan predračun, kateri mora biti poravnan v navedenem roku plačila, po prejemu kupnine bodo kupljeni artikli odposlani)
  • Osebni prevzem na sedežu podjetja (kupec lahko izdelke, katere je plačal po predračunu, prevzame na sedežu podjetja)
  • V primeru nakupa na obroke z Diners kartico vam bomo obračunali manipulativne stroške v višini 2,2% na 2-6 obrokov oziroma 3,2% na 7-60 obrokov.

Izdaja računa

Ponudnik za naročene artikle kupcu posreduje original račun v paketu z naročenimi artikli oziroma na željo kupca pošlje račun na elektronski naslov kupca, ki je naveden ob oddaji naročila. Kupec je dolžan preveriti točnost podatkov pred oddajo naročila. Kasnejših reklamacij glede izdanih računov ponudnik ne bo upošteval.

Darilni boni in darila

Darilni boni, ki jih kupite v spletni trgovini, so prenosljivi in jih lahko unovčite v spletni trgovini pred zaključkom postopka nakupa. Prepovedano je vsakršno razmnoževanje, preurejanje ali manipuliranje z darilnimi boni. Za izgubo darilnega bona ponudnik ne odgovarja. Dobroimetje darilnega bona ni zamenljivo za gotovino in ga je potrebno unovčiti v enkratnem nakupu. Kupec lahko kupljene artikle nameni tretji osebi kot darilo. Oseba, ki jo kupec želi obdariti, mora imeti naslov dostave v Sloveniji. Ponudnik bo poskrbel za dostavo darila obdarjencu, po poravnani kupnini in stroški dostave.

Dostava 

Dostava se vrši na naslov naveden v registraciji oziroma na naslov, ki ga je kupec navedel ob oddaji naročila. Ponudnik bo naročene artikle, ki so na zalogi odposlal najkasneje v 3-7 delovnih dneh na željen naslov, ob upoštevanju roka dobavljivosti, ki je naveden ob posameznem izdelku. V primeru, da izbrani izdelki niso na zalogi, ponudnik kupca obvesti o predvidenem datumu dobavljivosti posameznega izdelka. Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije, stroški pošiljanja so odvisni glede na velikost pošiljke, izbrani način plačila in glede na naslov dostave. Kompletne stroške pošiljanja krije kupec, kar je zavedeno tudi v košarici in navedeno na računu. V primeru nepričakovanih zapletov ali zamude pri naročilu bo kupec o tem prejel obvestilo preko elektronske pošte.

Reklamacija izdelkov poškodovanih med dostavo

V primeru, da kupec prejme pošiljko, za katero sumi, da je bila med dostavo poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže morebitne znake odprtja, mora kupec o tem nemudoma obvestiti dostavno službo (Pošta Slovenije) in sprožiti postopek reklamacije. Poškodovano pošiljko mora kupec shraniti v stanju kot mu je bila predana s strani dostavne službe, jo slikovno dokumentirati, tako, da bo jasno razvidna poškodovana pošiljka oziroma embalaža ter nalepke dostavne službe, iz katere je mogoče razbrati podatke pošiljke. Kupec o sprožitvi postopka reklamacije po elektronski pošti na naslov artemishuntingshop@gmail.com obvesti ponudnika, ki mu bo po najboljših močeh pomagal, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Ponudnik ne odgovarja za poškodbe artiklov, ki so nastale po oddaji dostavni službi.

Vračilo blaga

Kupec kot potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga ponudniku sporoči odstop od pogodbe-nakupa, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec s pisno izjavo obvestiti ponudnika  o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (poslano po pošti ali na elektronski naslov ponudnika). Kupec mora prejeto blago vrniti ponudniku najkasneje v roku 8 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec lahko izdelke vrne po pošti ali osebno na naslov ponudnika.

Kupec mora prejete artikle vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini. Prejete artikle kupec ob vračilu pošilja na lastne stroške in je do povrnitve celotne kupnine upravičen, če je artikel v enakem stanju kot nov, v originalni nepoškodovani embalaži ter z vso pripadajočo opremo, navodili, priročniki, oziroma z vsem kar sodi k artiklu. V kolikor je kupec že začel uporabljati izdelek ali če je pri izdelkih posamezne komponente že odprl in sestavljal, odstop od pogodbe ni možen. V primeru kakršnihkoli poškodb ali sledi obrabe, zmanjšani količini, in podobnih primerih, si ponudnik pridružuje pravico, da vračilo zavrne. Ponudnik kupcem svetuje, da zavarujejo pošiljke in čim bolj pazljivo zapakirajo blago. Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, za predmete, ki so bili izdelani po navodilih kupca in so bili prilagojeni njegovim osebnih potrebam. V kolikor je kupec blago vrnil skladno s temi pogoji, ponudnik kupcu z nakazilom na račun povrne kupnino v roku 8 dni od prejetja, vrnjenega blaga, v kolikor potrošnik ne poda zahtevo, da želi povračilo denarja v obliki dobropisa za naslednji nakup. Ponudnik lahko zadrži plačilo v primerih in v rokih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov. Ponudnik ne sprejema pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki nimajo jasno označene avtorizacijske kode za vračilo blaga.

Stvarna napaka

Kupec lahko napako na kupljenih izdelkih iz naslova stvarne napake uveljavlja v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se na izdelku pokažejo po dveh mesecih od prevzema izdelka.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec pisno obvesti ponudnika o morebitni stvarni napaki na izdelku z natančnim opisom napake in predložitvijo kopije računa, na lastne stroške in v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka, kateri ga mora pregledati v roku 8 dni od prejetja. Kupec, ki pravilno obvesti ponudnika o stvarni napaki, ima od ponudnika pravico zahtevati po lastni izbiri odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Kupec lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji), po drugi strani pa podjetje ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo kupčevi zahtevi. V primeru neupravičene reklamacije, kupcu vrnemo izdelek in mu zaračunamo stroške vračila. Ne prevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev. Garancijska doba za posamezne artikle, kateri jo imajo, je definirana s strani proizvajalca. Garancija začne veljati z datumom na računu in se uveljavlja s priloženim garancijskim listom in kopijo originalnega računa. Običajno je garancijsko popravilo ali menjavo najhitreje doseči na pooblaščenem servisu ali proizvajalcu. Za pomoč pri uveljavljanju garancije se lahko kupec obrne tudi na ponudnika na elektronski naslov: artemishuntingshop@gmail.com Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj artikla jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Pri uveljavljanju garancije je potrebno upoštevati vse garancijske pogoje, ki jih podaja proizvajalec. Garancijski rok prične teči z dnem izročitve blaga.

Varnost 

Kot ponudnik cenimo zasebnost kupca, zato zagotavljamo, da bomo vse vaše podatke vedno obravnavali zaupno, jih skrbno varovali in jih v nobenem primeru ne bomo posredovali ali prodajali tretjim osebam (izjeme v primeru nezakonitega delovanja v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi). Pridobljene podatke bomo uporabljali le za nemoteno izvedbo nakupov, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter v primeru, če se boste odločili, za pošiljanje elektronskih novic in ponudb.

Obveza odgovornosti

Spletna trgovina deluje po principu kataloške prodaje, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij dobaviteljev in so informativne narave. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost trgovine in dobavnih rokov se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov in so artikli še vedno nespremenjeni na seznamu spletne trgovine. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.

Končne določbe

Vsakokrat veljavni Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani artemishunting.si Enako velja za morebitne spremembe in dopolnitve veljavnih Splošnih pogojev poslovanja, nastale zaradi spremenjene poslovne politike ponudnika ali veljavne zakonodaje

Ti splošni pogoji veljajo od 1. 6. 2021 dalje.

Pridružujemo si pravico do tipkarskih napak.

Artemis FSH d.o.o.

Nova pot 113

1351 Brezovica pri Ljubljani

 

 

Pop-up z necem ?

Nek text

Gumb